11 medailles voor Moed en Volharding op DMT
Ondanks de hitte hebben de 15 gymnasten van Turnkring Moed en Volharding zaterdag een knappe prestatie neergezet tijdens de DMT-wedstrijden (dubbelmini-trampoline). Het team bestond uit Meryem Horzum, Charlotte Vanoppen, Joyte Aresu, Sophie Geysen, Tyano Steegmans, Shari Geerinck, Juliette Pittery, Ophelie Nijs, Ella Roos Schaeken, Yana Houben, Sam Broekmans, Ellie Mertens, Babbette Gorssen, Liv Engelen en Doga Uzun. Zij zorgden voor 5 gouden, 3 zilveren en 3 bronzen medailles. Maar nog belangrijker dan de medailleoogst was de persoonlijke vooruitgang en de teamspirit die de gymnasten hebben getoond, zo is te horen bij de club. (foto's Lieze Vogels)88932