Gewonden en ravage bij botsing op Cité

Gewonden en ravage bij botsing op Cité

Bij een zware botsing in de Koolmijnlaan, nabij de warenhuizen Erpa en Lidl zijn gewonden gevallen en is een ware ravage aangericht. Bij de aanrijding is één auto op zijn flank terechtgekomen en vervolgens in een bushokje beland. Gelukkig zat er op dat ogenblik niemand in het bushokje, dat werd vernield. De brandweer moest de inzittenden van de gekantelde wagen uit het wrak halen. Ze kregen de eerste zorgen van de MUG, die was samen met twee ambulances ter plekke gekomen. Een derde wagen die ook helemaal vernield werd, belandde tegen een geparkeerde bestelwagen, ook die raakte zwaar beschadigd. Om de gewonden veilig te verzorgen en omwille van de ravage heeft de politie de Koolmijnlaan volledig afgesloten. Twee personen zijn naar het ziekenhuis gebracht. Het ongeval zorgde ook voor een volkstoeloop. (foto’s Ronny Vanthienen)88861