Heidegalm liet zich niet afschrikken door de hitte
In Berkenbos wordt het papier en karton steeds opgehaald door de Koninklijke Harmonie De Heidegalm. Leden en sympathisanten lieten zich dit weekend niet afschrikken door de hitte. Ze gingen vrijdagavond al voor een eerste ronde op pad en begonnen er zaterdag om 6u30 opnieuw aan. Op sommige plaatsen kregen ze zelfs drinken van dankbare bewoners. (foto Claire Bielen)88938