Heusden-kermis is geopend

Heusden-kermis is geopend

Met het doorknippen van  het traditionele lint heeft burgemeester Mario Borremans in de vooravond Heusden-kermis en Heusden Bolt geopend. Hij deed dat in het gezelschap van collega-schepenen en het bestuur van de Handelaars Heusden-Dorp. De burgemeester feliciteerde de handelaars met hun inzet en dit initiatief dat leven brengt in de brouwerij en hoopte samen met alle aanwezigen dat de weergoden nog heel de avond en weekend in kermisstemming blijven. Volgens de weerapps ziet het er – op dit moment – zeker tot middernacht nog goed uit. Om 21 uur begint de Grooveband te spelen, daarna zet Joe Hardy heel het plein op stelten waarna dj Ward voor de verdere ambiance zorgt. 88930