Okra Zolder bezocht Natuurhulpcentrum
Ondanks de hitte brachten de leden van Okra Zolder een bezoek aan het Natuurhulpcentrum in Oudsbergen. De namiddag begon met een filmpje dat toonde hoe Sil Janssen 50 jaar geleden startte en hoe het centrum door de jaren heen evolueerde tot nu. Een gids troonde de groep mee langs de revalidatiekooien, de roofvogelverblijven en de opvang voor exotische dieren. ’t Was een leerrijk bezoek dat op aangename wijze afgesloten werd in de vernieuwde cafetaria. 88854